Dester Calibrája - Utolsó kommentek
blfr3@https://blog.hu
©2024 blog.hu
https://calibra.blog.hu/2015/06/22/a_vasarlastol_a_felujitasig/full_commentlist/1#c27395340
Válasz erre: A vásárlástól a felújításig
2015-06-23T08:43:39+02:00
2015-06-23T08:43:39+02:00
fpetyov6
http://blog.hu/user/248803
DÖRMIIIIIII
https://calibra.blog.hu/2011/12/07/vizeses_16/full_commentlist/1#c18846266
Válasz erre: Vízesés
2013-01-20T17:32:03+01:00
2013-01-20T17:32:03+01:00
Miklós Németh
http://blog.hu/user/775775
Sziasztok!Segítségre lenne szükségem!:( Remélem tudtok segíteni! :) <br />
<br />
Az lenne a problémám hogy a 2000-res 16V-es calibrámon világít a motorkompressziós lámpa és azóta 4500fölé nem megy a fordulat mert letilt mit tudok tenni? Azóta nem is nagyon indul be!:( A fordulatszámmérő amikor ráadom a gyújtást össze vissza ugrál le fel!:( Mit tudok tenni? Mi a hiba?
https://calibra.blog.hu/2009/10/07/amikor_a_filleres_alkatresz_kirohog/full_commentlist/1#c18514653
Válasz erre: Amikor a filléres alkatrész kiröhög
2012-12-10T21:42:17+01:00
2012-12-10T21:42:17+01:00
tiger1342
http://blog.hu/user/283205
Ezesetben a 2. mondatomat vedd érvényesnek! :)
https://calibra.blog.hu/2010/04/03/latni_es_latszani_5/full_commentlist/1#c18514200
Válasz erre: Látni és látszani
2012-12-10T20:52:04+01:00
2012-12-10T20:52:04+01:00
Dester
http://blog.hu/user/97389
<a href="http://calibra.blog.hu/2010/04/03/latni_es_latszani_5?fullcommentlist=1#c18507372" class="reply_nick_157048" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 18507372 );">@szombi</a>: nincs kizárva, hogy a xenon ki lesz majd szedve egyszer, egyelőre nem tervezem.<br />
<br />
A második bekezdésedre pedig részemről egy nagy együttérző sóhaj a válasz...
https://calibra.blog.hu/2009/10/07/amikor_a_filleres_alkatresz_kirohog/full_commentlist/1#c18514183
Válasz erre: Amikor a filléres alkatrész kiröhög
2012-12-10T20:50:23+01:00
2012-12-10T20:50:23+01:00
Dester
http://blog.hu/user/97389
<a href="http://calibra.blog.hu/2009/10/07/amikor_a_filleres_alkatresz_kirohog?fullcommentlist=1#c18511194" class="reply_nick_283205" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 18511194 );">@tiger1342</a>: sajnos azon a kapcsolón nem nagyon volt már mit takarítani. :) Szuperül mozgott, csak nem kapcsolt. Szétszedni meg nem volt értelme, nem volt olyan drága az új.
https://calibra.blog.hu/2009/10/07/amikor_a_filleres_alkatresz_kirohog/full_commentlist/1#c18511194
Válasz erre: Amikor a filléres alkatrész kiröhög
2012-12-10T14:15:44+01:00
2012-12-10T14:15:44+01:00
tiger1342
http://blog.hu/user/283205
Nem lehet, hogy simán csak koszos volt az a kapcsoló? Bár a szerelő biztos el tudja dönteni, de ilyen típusú alkatrésznél én biztosan egy féktisztítós wd40-es pucolással kezdtem volna...<br />
Btw: remélhetőleg az új alkatrész további 17 évig kitart, és akkor nem szóltam. :)
https://calibra.blog.hu/2010/04/03/latni_es_latszani_5/full_commentlist/1#c18507372
Válasz erre: Látni és látszani
2012-12-09T23:13:42+01:00
2012-12-09T23:13:42+01:00
szombi
http://blog.hu/user/157048
Én azt mondom, az új pilács a halogénnel remek fényt ad, a régihez képest mindenképp haladás.<br />
Xenonnal nem kéne b*szakodni, még a végén félreállít egy rendőr és rituálisan tarkón lő.<br />
Persze azt sem értem, hogy miért nem lehet az átalakítást műszakival "engedélyeztetni", mindenféle lámpamosót meg automata állítót mellőzve ha egyszer nem vakít! A törvények nem értünk vannak?
https://calibra.blog.hu/2011/05/08/breking_powercap_es_tuning_gyujtotrafo/full_commentlist/1#c17530178
Válasz erre: Bréking: powercap és tuning gyújtótrafó
2012-08-12T19:52:44+02:00
2012-08-12T19:52:44+02:00
lutria
http://blog.hu/user/10045
Én egy gépben lévő szétnyúzott torx csavarral jártam így,én tűreszelővel egy nutot reszeltem bele és így egy hagyományos csavarhúzóval ki tudtam tekerni.<br />
Szerintem itt is ezzel kellet volna kezdeni (lefúrás helyett)csak nagyobb méretben.
https://calibra.blog.hu/2010/12/02/ha_nekem_egy_irmscher_calibram_lenne/full_commentlist/1#c15507780
Válasz erre: Ha nekem egy Irmscher Calibrám lenne...
2012-01-14T12:50:38+01:00
2012-01-14T12:50:38+01:00
Dester
http://blog.hu/user/97389
<a href="http://calibra.blog.hu/2010/12/02/ha_nekem_egy_irmscher_calibram_lenne?fullcommentlist=1#c15505848" class="reply_nick_628275" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 15505848 );">@outstep01</a>: Szia! Megkérdeztem Lacit és kedvező választ kaptam, de a részletekért kérlek vedd fel velem emailben a kapcsolatot. (Megtalálod a blog jobb oldalán a Kapcsolat rész alatt.)
https://calibra.blog.hu/2010/12/02/ha_nekem_egy_irmscher_calibram_lenne/full_commentlist/1#c15505848
Válasz erre: Ha nekem egy Irmscher Calibrám lenne...
2012-01-14T08:13:06+01:00
2012-01-14T08:13:06+01:00
outstep01
http://blog.hu/user/628275
Szervusz Dester! Esetleg laci foglalkozik c20ne chipek optimalizálásával? Ha igen akkor érdekelhet!
https://calibra.blog.hu/2010/01/01/a_fedelzeti_computer_bc_befaragasa/full_commentlist/1#c14010076
Válasz erre: A fedélzeti számítógép (BC) befaragása
2011-07-18T15:51:41+02:00
2011-07-18T15:51:41+02:00
outstep01
http://blog.hu/user/628275
Köszi!<br />
<br />
A calibraclubon regisztrálva is vagyok egy ideje! :)
https://calibra.blog.hu/2010/01/01/a_fedelzeti_computer_bc_befaragasa/full_commentlist/1#c14007941
Válasz erre: A fedélzeti számítógép (BC) befaragása
2011-07-18T11:40:51+02:00
2011-07-18T11:40:51+02:00
Dester
http://blog.hu/user/97389
<a href="http://calibra.blog.hu/2010/01/01/a_fedelzeti_computer_bc_befaragasa?fullcommentlist=1#c14007846" class="reply_nick_628275" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 14007846 );">@outstep01</a>: calibraclubos tagoktól, hátha esetleg akad valakinek. Próbáld meg a forum.calibraclub.net fórumon vagy a Facebookon a "Calibrások" csoportban.
https://calibra.blog.hu/2010/01/01/a_fedelzeti_computer_bc_befaragasa/full_commentlist/1#c14007846
Válasz erre: A fedélzeti számítógép (BC) befaragása
2011-07-18T11:30:19+02:00
2011-07-18T11:30:19+02:00
outstep01
http://blog.hu/user/628275
Azt meg tudnád mondani hogy jeladót honnan tudok legkönnyebben beszerezni a bontókon kívül?
https://calibra.blog.hu/2010/01/01/a_fedelzeti_computer_bc_befaragasa/full_commentlist/1#c13962339
Válasz erre: A fedélzeti számítógép (BC) befaragása
2011-07-11T22:57:11+02:00
2011-07-11T22:57:11+02:00
Dester
http://blog.hu/user/97389
<a href="http://calibra.blog.hu/2010/01/01/a_fedelzeti_computer_bc_befaragasa?fullcommentlist=1#c13961129" class="reply_nick_628275" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 13961129 );">@outstep01</a>: sikerült, és nem véletlen, hogy nem találtál. Külön posztot nem ér meg, de itt hátha tudok segíteni, és remélem mindenre jól emlékszem. A lényeg a lényeg, a sárga csatlakozótól elvileg megy egy kábel a tűzfal felé vagy talán azon keresztül, aminek a vége egy csatlakozóban végződik. Erre a csatlakozóra kell rádugni a hőmérsékletjeladót, az eleve kábellel jön, és összepasszintható a kettő. Minden Calibrában ott van elvileg az előkészítés, a gyári helye az első lökhárítóban van, szemben állva az autóval a jobb oldalon. Hogy az enyém pontosan hova lett téve, nem tudom, de majd rákérdezek.<br />
A fenti munkálatokat akkor érdemes megcsinálni, ha egyébként is valamiért meg kell bontani a műszerfalat, mert eléggé nagy macera, nekem is ezért nem volt nagyon sokáig beépítve. A klímaszerelésnél aktuálissá vált. :)<br />
Remélem tudtam segíteni újfent!
https://calibra.blog.hu/2010/01/01/a_fedelzeti_computer_bc_befaragasa/full_commentlist/1#c13961129
Válasz erre: A fedélzeti számítógép (BC) befaragása
2011-07-11T20:08:51+02:00
2011-07-11T20:08:51+02:00
outstep01
http://blog.hu/user/628275
Hőmérséklet jeladót sikerült beépíteni?<br />
Erről sajnos nem találtam leírást!<br />
Ha sikerült akkor megkérhetnélek hogy majd segíts nekem is ha beszerzek egyet?<br />
<br />
Egyébként én is a napokban szereltem be a bc-t az autómba és sokat segített a leírásod!
https://calibra.blog.hu/2010/01/01/a_fedelzeti_computer_bc_befaragasa/full_commentlist/1#c13940733
Válasz erre: A fedélzeti számítógép (BC) befaragása
2011-07-08T08:22:21+02:00
2011-07-08T08:22:21+02:00
Dester
http://blog.hu/user/97389
<a href="http://calibra.blog.hu/2010/01/01/a_fedelzeti_computer_bc_befaragasa?fullcommentlist=1#c13939107" class="reply_nick_628275" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 13939107 );">@outstep01</a>: Köszi a kiegészítést :)
https://calibra.blog.hu/2010/01/01/a_fedelzeti_computer_bc_befaragasa/full_commentlist/1#c13939107
Válasz erre: A fedélzeti számítógép (BC) befaragása
2011-07-07T21:43:31+02:00
2011-07-07T21:43:31+02:00
outstep01
http://blog.hu/user/628275
Üdv!<br />
Annyival kiegészíteném ezt a nagyon hasznos leírást hogy a leg egyszerűbben úgy tudod megnézni hogy van e (kis sárga) hogy kipattintod az órát egy pl késsel vagy csavarhúzóval (fontos hogy az óra alatt nyúlj be a tartója alá mert ott pattintható ki a leg egyszerűbben sérülés, törés nélkül) majd kiveszed az autórádiót és az óra mögötti kábelt mozgatva kukucskálsz a rádió mögé. Benyúlsz, megragadod az a kábelt ami mozog és óvatosan húzod arra amerre engedi. Ha látsz egy sárga csatlakozót kihúzod amíg meg nem látod az alját és megszámolod hány apró lyukacska van rajta! A BC nek a csatlakozója 26 pin es, lábas vagy milyenes. Ha a kis sárga csatin is annyi a lyuk akkor győzelem!<br />
Be lehet szerezni a bc-t meg a többit!
https://calibra.blog.hu/2011/06/20/kozhasznu_kozlemeny_1/full_commentlist/1#c13902273
Válasz erre: Közhasznú közlemény
2011-07-03T20:27:40+02:00
2011-07-03T20:27:40+02:00
Dester
http://blog.hu/user/97389
1. Én csak trafót "kaptam", a gyári kábelekkel teljesen kompatibilis, de hogy egyébként a csomagban mi van benne, nem tudom.<br />
2. Nincs trükk, csak hozzá kell férni, azt meg motorja válogatja, hogy hol van. Nekem az aksi alatt van, jó mélyen, úgyhogy nekem ennek a kiszerelésével kezdődött. Ha jól emlékszem, három csavar tartja, de mi tartókonzollal együtt szedtük ki, mert úgy egyszerűbb volt. Alulról lehet, hogy könnyebben hozzá lehet férni (ha nincs takarólemez), de nekünk ez most nem volt opció. Lásd a másik posztot. :)
https://calibra.blog.hu/2011/06/20/kozhasznu_kozlemeny_1/full_commentlist/1#c13900448
Válasz erre: Közhasznú közlemény
2011-07-03T15:49:52+02:00
2011-07-03T15:49:52+02:00
Speedman
http://blog.hu/user/176136
Szia!<br />
1.Az lenne a kérdésem, hogy gyújtókábeleket is lehet hozzá venni vagy csak a trafót? <br />
2. A beszerelés sima csere vagy van valami trükk amit tudni kell?
https://calibra.blog.hu/2010/12/02/ha_nekem_egy_irmscher_calibram_lenne/full_commentlist/1#c13503085
Válasz erre: Ha nekem egy Irmscher Calibrám lenne...
2011-05-17T10:48:03+02:00
2011-05-17T10:48:03+02:00
Dester
http://blog.hu/user/97389
<a href="http://calibra.blog.hu/2010/12/02/ha_nekem_egy_irmscher_calibram_lenne?fullcommentlist=1#c13502237" class="reply_nick_607420" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 13502237 );">@Droidvezérlö</a>: epic. :DDD
https://calibra.blog.hu/2010/12/02/ha_nekem_egy_irmscher_calibram_lenne/full_commentlist/1#c13502237
Válasz erre: Ha nekem egy Irmscher Calibrám lenne...
2011-05-17T09:38:43+02:00
2011-05-17T09:38:43+02:00
Droidvezérlö
http://blog.hu/user/607420
Akkor ugyanettől a usertől vettem én is astra f prospektust,ugyanezt írta rá az enyémre is! :)
https://calibra.blog.hu/2011/03/28/aramszunet_ii_resz/full_commentlist/1#c13369998
Válasz erre: Áramszünet - II. rész
2011-05-01T21:50:29+02:00
2011-05-01T21:50:29+02:00
Dester
http://blog.hu/user/97389
<a href="http://calibra.blog.hu/2011/03/28/aramszunet_ii_resz?fullcommentlist=1#c13369199" class="reply_nick_176136" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 13369199 );">@Speedman</a>: de az enyém még csak most került bele az autóba, egyszer használtam csak 1 percig. :) Majd erről is lesz bejegyzés.<br />
A karosszériás elérhetősége biztosan jól fog jönni, szólni fogok mindenképpen, előre is köszönöm!
https://calibra.blog.hu/2011/03/28/aramszunet_ii_resz/full_commentlist/1#c13369199
Válasz erre: Áramszünet - II. rész
2011-05-01T20:43:50+02:00
2011-05-01T20:43:50+02:00
Speedman
http://blog.hu/user/176136
A klímám nekem is kimúlt Főképp amiatt, hogy telenként pihent a garázsban, amit a klímakompresszor nem tolerált, és megadta magát.<br />
Ha a karosszériára nem találsz jó szakembert szólj. Az email-em nem titkos.
https://calibra.blog.hu/2011/03/28/aramszunet_ii_resz/full_commentlist/1#c13358089
Válasz erre: Áramszünet - II. rész
2011-04-30T11:04:20+02:00
2011-04-30T11:04:20+02:00
Dester
http://blog.hu/user/97389
<a href="http://calibra.blog.hu/2011/03/28/aramszunet_ii_resz?fullcommentlist=1#c13311320" class="reply_nick_176136" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 13311320 );">@Speedman</a>: egész jól, bár a klíma épp megint nem megy. Most már tényleg csak a karosszéria rendberakása marad erre az évre, ha minden jól megy. :)
https://calibra.blog.hu/2011/03/28/aramszunet_ii_resz/full_commentlist/1#c13311320
Válasz erre: Áramszünet - II. rész
2011-04-25T15:34:38+02:00
2011-04-25T15:34:38+02:00
Speedman
http://blog.hu/user/176136
Hogy áll a gép felújítása?
https://calibra.blog.hu/2009/10/07/amikor_a_filleres_alkatresz_kirohog/full_commentlist/1#c13102294
Válasz erre: Amikor a filléres alkatrész kiröhög
2011-04-02T20:58:06+02:00
2011-04-02T20:58:06+02:00
Dester
http://blog.hu/user/97389
<a href="http://calibra.blog.hu/2009/10/07/amikor_a_filleres_alkatresz_kirohog?fullcommentlist=1#c13100390" class="reply_nick_592854" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 13100390 );">@calilali</a>: nos, én nem vagyok szerelő, de simán elképzelhetőnek tartom. Mit értesz egyébként azon, hogy elszállt a spirál? Azt azért érdemes visszatenni. :) Sajnos csak a műszerfal mögött ismerem a bekötését, a másik végén nem.<br />
<br />
Tudok egy ügyeskezű szerelőt Hódmezővásárhelyen (nem tudom pontosan, lehet, hogy Szegeden dolgozik most), ha szeretnéd, megkérdezem, ránézne-e. Ha igen, akkor onnantól rajtatok múlik. Én évekig hozzá hordtam az autómat, az ominózus kapcsolót is ő cserélte ki. Szerintem a spirált is vissza tudja tenni.
https://calibra.blog.hu/2009/10/07/amikor_a_filleres_alkatresz_kirohog/full_commentlist/1#c13100390
Válasz erre: Amikor a filléres alkatrész kiröhög
2011-04-02T16:43:31+02:00
2011-04-02T16:43:31+02:00
calilali
http://blog.hu/user/592854
Én is csak nemrég "szembesültem" a tolatólámpa világításának hiányával, mivel valóban elég ritka alkalom, hogy tolatás közben a kocsim mögött vagyok. Jó éve javíttattam váltót, minek következtében elszállt a kmspirál is - azóta is saccra járok... Lehet összefüggés ezen az alapon a javítás és a tolatólámpa kapcsoló "elromlása" között is?<br />
Júniusban műszaki, nagy-nagy szükségünk lenne egy ügyeskezű szerelőre Szeged közelében!
https://calibra.blog.hu/2011/01/17/aramszunet_47/full_commentlist/1#c12533078
Válasz erre: Áramszünet - I. rész
2011-02-11T16:03:47+01:00
2011-02-11T16:03:47+01:00
Speedman
http://blog.hu/user/176136
r3d: c20xe<br />
Ne az indexes clubot nézd, az tényleg vegetál, mert a sok vita miatt zárt klubbá tették a moderátorok.
https://calibra.blog.hu/2011/01/17/aramszunet_47/full_commentlist/1#c12532369
Válasz erre: Áramszünet - I. rész
2011-02-11T15:03:34+01:00
2011-02-11T15:03:34+01:00
r3d
http://blog.hu/user/539758
<a href="http://calibra.blog.hu/2011/01/17/aramszunet_47?fullcommentlist=1#c12532255" class="reply_nick_97389" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 12532255 );">@Dester</a>: Naa, ez feleledt? Mikor utojara neztem tiszta hulla volt az egesz... merszi moszio :)
https://calibra.blog.hu/2011/01/17/aramszunet_47/full_commentlist/1#c12532255
Válasz erre: Áramszünet - I. rész
2011-02-11T14:54:30+01:00
2011-02-11T14:54:30+01:00
Dester
http://blog.hu/user/97389
<a href="http://calibra.blog.hu/2011/01/17/aramszunet_47?fullcommentlist=1#c12532194" class="reply_nick_539758" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 12532194 );">@r3d</a>: a forum.calibraclub.net fórumon mintha szoktam volna néha látni ilyet, érdemes lenne ott körülnézni. Ha nincs azonosítód, érdemes regisztrálni, könnyebb lesz az életed. :)
https://calibra.blog.hu/2011/01/17/aramszunet_47/full_commentlist/1#c12532194
Válasz erre: Áramszünet - I. rész
2011-02-11T14:49:08+01:00
2011-02-11T14:49:08+01:00
r3d
http://blog.hu/user/539758
<a href="http://calibra.blog.hu/2011/01/17/aramszunet_47?fullcommentlist=1#c12525470" class="reply_nick_176136" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 12525470 );">@Speedman</a>: na, igy mar jobban latszik. Szepnek tunik meg pirosan is :)<br />
Milyen moci van benne?<br />
Jut eszembe, nem tudja vmelyikotok, milyen kezifekkar valo bele? Direkt Calibrahoz nem nagyon talalok... Mar halodik egy ideje, ki kene cserelni.
https://calibra.blog.hu/2011/01/17/aramszunet_47/full_commentlist/1#c12525470
Válasz erre: Áramszünet - I. rész
2011-02-10T23:26:34+01:00
2011-02-10T23:26:34+01:00
Speedman
http://blog.hu/user/176136
Sajnos nem tudom feltenni, azokat a képeket, amilyen állapotban megvettem. Megfeküdt az akkori laptopom az összes adattal. A motorháztető olyan matt volt, hogy felpolírozva nem ütött el a többitől, az első lökhárítót meg vszeg teddy hengerrel festették le. Viszont a többi része nem volt vészes+ ezzel az alufelnivel adták, vadonatúj hifi rendszer és összes működő elektronika. Az ár meg pimaszul olcsón.
https://calibra.blog.hu/2011/01/17/aramszunet_47/full_commentlist/1#c12525309
Válasz erre: Áramszünet - I. rész
2011-02-10T23:05:57+01:00
2011-02-10T23:05:57+01:00
Speedman
http://blog.hu/user/176136
Ez nem jött össze. Azt a fórumot hozta ki, amire feltettem anno.<br />
Na még egyszer.<br />
<a rel="nofollow" href="http://imgfrm.index.hu/imgfrm/9/3/0/0/BIG_0005419300.jpg">imgfrm.index.hu/imgfrm/9/3/0/0/BIG_0005419300.jpg</a>
https://calibra.blog.hu/2011/01/17/aramszunet_47/full_commentlist/1#c12525269
Válasz erre: Áramszünet - I. rész
2011-02-10T23:01:28+01:00
2011-02-10T23:01:28+01:00
Speedman
http://blog.hu/user/176136
r3d: megpróbálom a nagyított képet beszúrni.<br />
<a rel="nofollow" href="http://forum.index.hu/Article/showArticle?na_start=11000&na_step=500&t=9031333&na_order=">forum.index.hu/Article/showArticle?na_start=11000&na_step=500&t=9031333&na_order=</a>
https://calibra.blog.hu/2011/01/17/aramszunet_47/full_commentlist/1#c12523613
Válasz erre: Áramszünet - I. rész
2011-02-10T20:43:37+01:00
2011-02-10T20:43:37+01:00
r3d
http://blog.hu/user/539758
<a href="http://calibra.blog.hu/2011/01/17/aramszunet_47?fullcommentlist=1#c12512908" class="reply_nick_176136" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 12512908 );">@Speedman</a>: Nagyobb kep nincs? En ebbol meg nem mondom, hogy egy szepen fujt calit, vagy egy rozsdas zaporozsecet latok :)
https://calibra.blog.hu/2011/01/17/aramszunet_47/full_commentlist/1#c12522047
Válasz erre: Áramszünet - I. rész
2011-02-10T18:49:21+01:00
2011-02-10T18:49:21+01:00
Dester
http://blog.hu/user/97389
<a href="http://calibra.blog.hu/2011/01/17/aramszunet_47?fullcommentlist=1#c12512908" class="reply_nick_176136" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 12512908 );">@Speedman</a>: nagyon köszönöm az infókat! No és tényleg szép lett a verda, minden elismerésem!<br />
Egyébként ha egyszer meg kell csinálni az autót, akkor a hely majdnem mindegy. Ahová kell, elviszem az országban, azon nem fog múlni. Egyébként 50e Ft-on meg nem fogok szőrözni, csak legyen jó. ;)
https://calibra.blog.hu/2011/01/17/aramszunet_47/full_commentlist/1#c12513013
Válasz erre: Áramszünet - I. rész
2011-02-09T23:38:48+01:00
2011-02-09T23:38:48+01:00
Speedman
http://blog.hu/user/176136
r3d: Azért is jó, mert nincs egymásra mutogatás rossz munka esetén a karosszériás és a festő között. Sőt, volt olyan, amikor a fényezés a rossz(régebbi) gitt miatt nem lett jó, újrafényezték azokat az elemeket a saját hasznuk rovására (én b*sztam el, én hozom helyre). Valahol itt kezdődik a korrektség.
https://calibra.blog.hu/2011/01/17/aramszunet_47/full_commentlist/1#c12512908
Válasz erre: Áramszünet - I. rész
2011-02-09T23:29:31+01:00
2011-02-09T23:29:31+01:00
Speedman
http://blog.hu/user/176136
Dester: Azért félmilla kicsit drága lenne. Én 2007-ben újítottam fel náluk a gépet. Az alját és az elejét kellett kilakatolni (nyúlványok,sárvédők mögötti részt stb.)+ a hátsó lökhárító mögötti rész+fényezni a két sárvédőt (eredetit cserélve), motorháztetőt, első lökhárítót. A vége 170e lett. <br />
Itt egy kép az enyémről oldalról:<br />
<a rel="nofollow" href="http://imgfrm.index.hu/imgfrm/9/3/0/0/THM_0005419300.jpg">imgfrm.index.hu/imgfrm/9/3/0/0/THM_0005419300.jpg</a><br />
Azt hiszem nehéz lenne ránézésre megmondani melyik elemen eredeti, melyiken újrafényezett a kasztni.<br />
<br />
Kb. 20e körül mondták tavaly egy elem fényezését, ami a calibránál 200e-t jelentene telibe fújva+a kasztnizás. Hogy mi a drága relatív. Lehet van aki 50e olcsóbban is megcsinálja, de ha 2 év múlva "kirügyezik" akkor az olcsóbb lesz a drága. <br />
<br />
A motort nem szokták kivenni. Ha ki kell venni, akkor már lehet nem is érdemes hozzányúlni.<br />
Azért egy jó tanács. Soha ne csináltass fél munkát. Ha nincs rá épp pénzed, akkor halaszd inkább későbbre a felújítást, de akkor tegyél rendbe mindent, különben csak tákolás lesz az egész, amit később te is megbánsz majd. <br />
Majd el felejtettem nyíregyházi vagyok. Szóval nem túl közel hozzád. Ha nem találsz mást a közelben segítek. <br />
<br />
Pont 3 hete tolattak bele a munkatársam matizába. Megkért segítsek javítás ügyben. Őket ajánlottam. Igen elégedett volt a végeredménnyel. A vétkes biztosítója a román Astra volt. Korrektek voltak. Kárfelmérés után 1 hétre már rendezték is a kárt.
https://calibra.blog.hu/2011/01/17/aramszunet_47/full_commentlist/1#c12505200
Válasz erre: Áramszünet - I. rész
2011-02-09T13:21:30+01:00
2011-02-09T13:21:30+01:00
Dester
http://blog.hu/user/97389
<a href="http://calibra.blog.hu/2011/01/17/aramszunet_47?fullcommentlist=1#c12504651" class="reply_nick_539758" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 12504651 );">@r3d</a>: világos. Sajnos ugye a tornyoknál is lehet probléma (és idővel mindenképp lesz is), ahhoz meg le kell bontani az elejét is. Ha már rendesen, akkor rendesen, vagy meghúzunk egy határt. Evvan. :)
https://calibra.blog.hu/2011/01/17/aramszunet_47/full_commentlist/1#c12504651
Válasz erre: Áramszünet - I. rész
2011-02-09T12:49:36+01:00
2011-02-09T12:49:36+01:00
r3d
http://blog.hu/user/539758
<a href="http://calibra.blog.hu/2011/01/17/aramszunet_47?fullcommentlist=1#c12502191" class="reply_nick_97389" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 12502191 );">@Dester</a>: uhh, motorkiszedes aze' durvanak tunik... ekkora a baj?<br />
Az a tesopar jol hangzik, ha nem tul dragak, meg ki vannak probalva. Az en emberemnek ez volt az elso tevekenysege az auton, ranezesre tokeletes a melo, a tartossag majd csak kesobb derul ki ugye :)<br />
Persze volt oka, hogy megbiztam benne... de az nem kommentbe valo.
https://calibra.blog.hu/2011/01/17/aramszunet_47/full_commentlist/1#c12502191
Válasz erre: Áramszünet - I. rész
2011-02-09T10:13:33+01:00
2011-02-09T10:13:33+01:00
Dester
http://blog.hu/user/97389
<a href="http://calibra.blog.hu/2011/01/17/aramszunet_47?fullcommentlist=1#c12502009" class="reply_nick_176136" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 12502009 );">@Speedman</a>: no, az ő elérhetőségük majd aranyat érne. :) Facebookon megtaláltok (Dester's Calibra csoportban az admin), de adhatok privát email címet is mindkettőtöknek, ha az kényelmesebb.<br />
Alapvetően nem spórolni akarok a lakatolással-fényezéssel, meg minőségi munkát szeretnék, de azért nem szeretnék félmilliót költeni az egészre. Pontosabbat "szeretnék", de annyi nincs. Úgyhogy valami nem kókány, de nem is méregdrága megoldást keresek, hanem valahol a kettő között. Ami gáz, hogy lehet, hogy atomjaira kell szedni az autót ahhoz, hogy mindenhol rendesen le legyen kezelve, tehát esetleg még a motort is ki kell venni, hogy egyes karosszériaelemekhez hozzá lehessen férni.
https://calibra.blog.hu/2011/01/17/aramszunet_47/full_commentlist/1#c12502009
Válasz erre: Áramszünet - I. rész
2011-02-09T09:59:12+01:00
2011-02-09T09:59:12+01:00
Speedman
http://blog.hu/user/176136
Dester: Nem szabad spórolni a lakatolás-fényezéssel. A jó munkát meg kell fizetni. Lehet kicsit többe kerül, mint a kókányolós, de legalább nem kell egy-két év múlva újra hozzányúlni. Nekem szerencsém van, mert van egy baráti testvérpár a városunkban (az egyik karosszériás, a másik fényező), akik minőségi munkát végeznek. Még sosem kellett reklamálni.
https://calibra.blog.hu/2011/01/17/aramszunet_47/full_commentlist/1#c12492189
Válasz erre: Áramszünet - I. rész
2011-02-08T14:01:51+01:00
2011-02-08T14:01:51+01:00
r3d
http://blog.hu/user/539758
<a href="http://calibra.blog.hu/2011/01/17/aramszunet_47?fullcommentlist=1#c12492038" class="reply_nick_97389" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 12492038 );">@Dester</a>: Jaovan, majd szolj
https://calibra.blog.hu/2011/01/17/aramszunet_47/full_commentlist/1#c12492038
Válasz erre: Áramszünet - I. rész
2011-02-08T13:48:37+01:00
2011-02-08T13:48:37+01:00
Dester
http://blog.hu/user/97389
<a href="http://calibra.blog.hu/2011/01/17/aramszunet_47?fullcommentlist=1#c12491932" class="reply_nick_539758" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 12491932 );">@r3d</a>: oké, megtárgyaljuk majd, ha odakerül a dolog. :) Köszönöm előre is.<br />
Nekem majd valószínűleg jobban le kell bontani az autót, a tanksapkánál és a másik oldalon a kerékjárati ívnél (3 helyen) rozsdásodik, plusz még ahol nem látom...
https://calibra.blog.hu/2011/01/17/aramszunet_47/full_commentlist/1#c12491932
Válasz erre: Áramszünet - I. rész
2011-02-08T13:40:52+01:00
2011-02-08T13:40:52+01:00
r3d
http://blog.hu/user/539758
<a href="http://calibra.blog.hu/2011/01/17/aramszunet_47?fullcommentlist=1#c12489933" class="reply_nick_97389" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 12489933 );">@Dester</a>: Ja, feldobaltam ide parat (na jo, az osszeset, ami van. Mindharmat :) Hja, kene par fotot csinalni. Na majd ha sut a nap, meg visszakerulnek a nyari felnik)<br />
<br />
<a rel="nofollow" href="http://r3dcali.deviantart.com/gallery/">r3dcali.deviantart.com/gallery/</a><br />
<br />
Lakatolas. Hat a csavo nem dolgozik lassan, viszont jol igen. A hatso sarvedo elemeket kellett rendberakni, mindkettot, kicsit rozsdasodtak a kerek korul. Lakatolassal, fujassal egyutt volt 5 nap / 110k asszem(?). Otthon fusizta, meg ismeros ismerose, szal ez valszeg barati ar, meg idotartam. Ha gondolod, rakerdezek, aztan megbeszeljuk vmivel intimebb korulmenyek kozott (mail monnyuk).<br />
Az elektronyikat ne felejtsd elmeselni, mert en is kivancsi vok!
https://calibra.blog.hu/2011/01/17/aramszunet_47/full_commentlist/1#c12489933
Válasz erre: Áramszünet - I. rész
2011-02-08T10:55:17+01:00
2011-02-08T10:55:17+01:00
Dester
http://blog.hu/user/97389
<a href="http://calibra.blog.hu/2011/01/17/aramszunet_47?fullcommentlist=1#c12481244" class="reply_nick_539758" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 12481244 );">@r3d</a>: fotók akadnak? :) Nomeg tudsz jól, lassan, de nem annyira drágán dolgozó lakatost? :)<br />
<br />
Tegnap megemlítettem a szerelőnek ezt a komfortelektronikás hülyeséget, azt mondta, megnézi. Kíváncsi leszek.
https://calibra.blog.hu/2011/01/17/aramszunet_47/full_commentlist/1#c12481244
Válasz erre: Áramszünet - I. rész
2011-02-07T16:20:02+01:00
2011-02-07T16:20:02+01:00
r3d
http://blog.hu/user/539758
<a href="http://calibra.blog.hu/2011/01/17/aramszunet_47?fullcommentlist=1#c12480972" class="reply_nick_97389" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 12480972 );">@Dester</a>: zser :)<br />
Kis info a gepsarkanyrol, ha erdekel (miert is ne erdekelne? Ha mar voltal olyan aberralt, hogy nekiugrottal egy calinak, biztos erdekel a tobbi elmeroggyant is :)<br />
Fujkalason tulestem par honapja, karosszeria csodas allapotban van (fekete afkorsz, de a gyari szurkes-fekete metal festek). Legkondi is popec (eredeti), kb egy eve kompresszor-csere volt. Felnik: grafitszurke MOMO GT2.<br />
Az utso muvelet (a belso vilagitas szivason kivul) Omega alu szelepfedelek kerultek az autoba. Ezen sokat filoztam, mert az omega fedeleken mashol van az olajbeonto es igy a motorboritast nem tudtam visszarakatni. Dehat folyt az olaj a muanyag fedel alol :( Na mindegy, kompromisszumos megoldaskent felpoliroztatom nemsokara...<br />
Most, hogy irkalom ezeket, azt kell latnom, hogy a komment mufaj egyszeruen nem alkalmas ra, hogy a tobbit is leirjam hehh. Annyi minden tortent mar a kicsikevel... :)
https://calibra.blog.hu/2011/01/17/aramszunet_47/full_commentlist/1#c12480972
Válasz erre: Áramszünet - I. rész
2011-02-07T16:02:14+01:00
2011-02-07T16:02:14+01:00
Dester
http://blog.hu/user/97389
<a href="http://calibra.blog.hu/2011/01/17/aramszunet_47?fullcommentlist=1#c12480919" class="reply_nick_539758" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 12480919 );">@r3d</a>: Nem, nem optikai tuning lesz. Most a komplett elektronika lesz rendberakva (mivel el lett barmolva, ez egy hosszú sztori, majd megírom), plusz remélhetőleg egy működő klíma kerül az autóba. A vas része már benne van, de kicsit át kell alakítani a rendszert, plusz az elektronikát utána kell igazítani.<br />
<br />
Ezen felül majd egy komplett lakatolás plusz újrafényezés (feketére) van tervben idénre, nem nagyon halogathatom tovább, mert itt-ott eléggé rozsdás a lelkem. :(<br />
<br />
Spoilerezés nem lesz, legfeljebb annyi, hogy egy gyári Irmscher szárny kerüljön hátra. Viszont egyelőre nem tudom behozatni az atyaúristennek se Németországból (amit kinéztem), úgyhogy a terv pang kicsit. Ezenkívül semmi új optikai tuningot nem tervezek, pláne nem Need For Speed stílusban, maximum majd egyszer egy szép felniszett kerül fel és ennyi.
https://calibra.blog.hu/2011/01/17/aramszunet_47/full_commentlist/1#c12480919
Válasz erre: Áramszünet - I. rész
2011-02-07T15:58:09+01:00
2011-02-07T15:58:09+01:00
r3d
http://blog.hu/user/539758
<a href="http://calibra.blog.hu/2011/01/17/aramszunet_47?fullcommentlist=1#c12480786" class="reply_nick_97389" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 12480786 );">@Dester</a>: Nyugtass meg, hogy nem tervezel need for speed spoilerezest, meg lila fenyt az alvazra! Nem gondolom, hogy ilyen galadsagot tervezel, de en mar nem bizom senkiben :D
https://calibra.blog.hu/2011/01/17/aramszunet_47/full_commentlist/1#c12480786
Válasz erre: Áramszünet - I. rész
2011-02-07T15:52:04+01:00
2011-02-07T15:52:04+01:00
Dester
http://blog.hu/user/97389
<a href="http://calibra.blog.hu/2011/01/17/aramszunet_47?fullcommentlist=1#c12480573" class="reply_nick_539758" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 12480573 );">@r3d</a>: Köszi szépen :) Meg majd akkor milyen szép (és jó) lesz, ha elkészül :)<br />
Ma meg úgyis találkozni fogok a szerelővel, akinél épp az autó van, mondani fogom neki majd ezt is. Épp úgyis az elektronikával bíbelődik.
https://calibra.blog.hu/2011/01/17/aramszunet_47/full_commentlist/1#c12480573
Válasz erre: Áramszünet - I. rész
2011-02-07T15:49:06+01:00
2011-02-07T15:49:06+01:00
r3d
http://blog.hu/user/539758
<a href="http://calibra.blog.hu/2011/01/17/aramszunet_47?fullcommentlist=1#c12479569" class="reply_nick_97389" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 12479569 );">@Dester</a>: Remelem mazlid lesz :) <br />
Jut eszembe, szep a verda!
https://calibra.blog.hu/2011/01/17/aramszunet_47/full_commentlist/1#c12479569
Válasz erre: Áramszünet - I. rész
2011-02-07T15:26:08+01:00
2011-02-07T15:26:08+01:00
Dester
http://blog.hu/user/97389
<a href="http://calibra.blog.hu/2011/01/17/aramszunet_47?fullcommentlist=1#c12479379" class="reply_nick_539758" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 12479379 );">@r3d</a>: Köszi a választ! :)<br />
<br />
Nekem már eleve Omega lámpám van benn, a térképolvasós fajta. Meg fogom nézni, köszönöm! Ha ez volt a baja, ha nem, megírom itt vagy majd egy új blogbejegyzésben.
https://calibra.blog.hu/2011/01/17/aramszunet_47/full_commentlist/1#c12479379
Válasz erre: Áramszünet - I. rész
2011-02-07T15:13:57+01:00
2011-02-07T15:13:57+01:00
r3d
http://blog.hu/user/539758
<a href="http://calibra.blog.hu/2011/01/17/aramszunet_47?fullcommentlist=1#c12479004" class="reply_nick_97389" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 12479004 );">@Dester</a>: Jobb keson, mint soha, ugye. Azota megoldottam a problemat es mivel inkabb keson valaszoltal, mint soha, meg is osztom :)<br />
Mellesleg akar a te ablaklehuzos problemadhoz is lehet koze, amilyen idegesito bena egy hulyeseg...<br />
Na szoval: az en megoldasom a belso vilagitas PCB-je volt. Kicsereltem es mukodik minden, mint ujkoraban. Elotte persze lebontottam a fel autot korrozio, szakadas, testeles utan kutatva. Hat ennyi a heppiend. Kapd ki a belso vilagitast (sima pattintos kihuzos), nezd meg a PCB-t, ha talalsz gyanus jeleket (szinte biztos, hogy fogsz) akkor vegyel 3-4 ezerert egy masikat. Omega, corsa, vectra... szinte mindegyik jo bele. En omegat vettem, mert annak mozgathato a ket oldalso lampaja.
https://calibra.blog.hu/2011/01/17/aramszunet_47/full_commentlist/1#c12479004
Válasz erre: Áramszünet - I. rész
2011-02-07T14:53:43+01:00
2011-02-07T14:53:43+01:00
Dester
http://blog.hu/user/97389
A francba, annyira hülye helyen van az a link az értesítőben, hogy sikerült kimoderálnom a hozzászólást. Úgyhogy bocs, hogy így válaszolok...<br />
<br />
"Szia Dester!<br />
Lenne egy kérdésem, ami nem a cikkhez szól. Írtad a múltkor nekem, hogy van egy ismerősöd aki ír neked chipet. Azt szeretném kérdezni, hogy tud-e olyat, hogy a gyáritól nagyobb injektorokhoz írna programot, esetleg a meglévő EDS chiphez beírná-hozzáillesztené (nem is tudom mi lenne a megfelelő szó)."<br />
<br />
Megadom inkább az elérhetőségeit, és kérdezd meg tőle.<br />
Weblap: <a rel="nofollow" href="http://www.roxracing.eu">www.roxracing.eu</a><br />
E-mail: rox kukac roxracing pont eu<br />
<br />
Hivatkozz nyugodtan rám.<br />
<br />
<a href="http://calibra.blog.hu/2011/01/17/aramszunet_47?fullcommentlist=1#c12327003" class="reply_nick_539758" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 12327003 );">@r3d</a>: örömmel segítenék, de sajnos nem tudok. Viszont nekem is van hasonló gondom: a komfortfunkció elment nálam is néhány éve, és az ablakok gyújtás nélkül csak akkor mennek le-fel, amikor a vezetőoldali ajtó nyitva van. Hogy mitől van ez, nem tudom.<br />
Annyit láttam viszont a mostani szétszedéskor, hogy néhány érintkező és ellenállás nagyon durván el van rozsdásodva az autómban. Lehet, hogy érdemes lenne átnézni az elektromos rendszert nálad is... :)
https://calibra.blog.hu/2011/01/17/aramszunet_47/full_commentlist/1#c12327003
Válasz erre: Áramszünet - I. rész
2011-01-25T14:21:43+01:00
2011-01-25T14:21:43+01:00
r3d
http://blog.hu/user/539758
Ahh, okos google :) Bocsi, nem a cikkhez szolok. Viszont van egy V6 Calibram (C25XE), amelyik elkezdett betegeskedni par napja. Lofasz ksi problemanak tunik,de persze Calieknal ilyesmi nem letezik :)<br />
Na, az van, hogy az utaster vilagitas nem alszik el, mintha nyitva lenne az ajto. A riogato ezt persze erzekeli es egyreszt zaraskor hanggal jelzi, masreszt nyitaskor figyeli az ajtokat es ha nem trotent nyitas, visszazar. A kapcsolokat csekkoltam, semmi bajuk. Az en gyanum, hogy letestel vmelyik kabel, de fogalmam sincs hogy teszteljem. Van multimeterem, vmi otlet?<br />
Ja, meg vmi. Ajto nyitaskor eddig vinnyogott, ha egve maradt a fenyszoro. Most ezt sem csinalja. A fenyszoro kapcsolot kiszedtem, ettol elmeletileg ugye el kellett volna aludni a belso lampanak (ha a kapcsolo rossz), de nem tette, szal az valszeg jo. Ennyi. Help!
https://calibra.blog.hu/2010/12/02/ha_nekem_egy_irmscher_calibram_lenne/full_commentlist/1#c12218198
Válasz erre: Ha nekem egy Irmscher Calibrám lenne...
2011-01-17T19:42:02+01:00
2011-01-17T19:42:02+01:00
Dester
http://blog.hu/user/97389
<a href="http://calibra.blog.hu/2010/12/02/ha_nekem_egy_irmscher_calibram_lenne?fullcommentlist=1#c12186296" class="reply_nick_176136" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 12186296 );">@Speedman</a>: Persze szubjektív a gyorsulás, de valamennyi idő elteltével a placebo-faktor elég jól kizárható. Érzi az ember, hogy itt-ott nem ment úgy az autó korábban, mint eddig, a fogyasztás meg egészen precízen mérhető.<br />
<br />
Lesz majd fotó a digitális műszerfalról még, csak legyen összerakva az egész beltér, mert így most eléggé katasztrofális a helyzet. Maga a műszerfal nagyon szép a megemelt fényerővel, múlt héten volt alkalmam megcsodálni.<br />
<br />
Láttam már plazma számlapot is, tetszett az is nagyon, először abban gondolkodtam. Aztán jött egy lehetőség a digitális műszerfalra, nagyon megtetszett, úgyhogy az lett. :)
https://calibra.blog.hu/2010/12/02/ha_nekem_egy_irmscher_calibram_lenne/full_commentlist/1#c12186296
Válasz erre: Ha nekem egy Irmscher Calibrám lenne...
2011-01-14T20:10:28+01:00
2011-01-14T20:10:28+01:00
Speedman
http://blog.hu/user/176136
A végsebességet azért kérdeztem, mert szerintem ezen lehet legjobban megnézni mit is tud egy chip.<br />
A gyorsulás igen szubjektív érzés, a stopper szintén nem megbízható, a műszeres mérésben sem hiszek, mivel az is szoftver és lehet manipulálni. Elég, ha az alapértékeket magasabbra állítjuk, hagy örüljön a kedves ügyfél (tisztelet a kivételnek).<br />
<br />
Szóval én úgy teszteltem, hogy régebben volt egy autópálya szakasz(ami már nem fizetős, elkerülőnek építették),úgy 5 km, amit évekkel hamarabb építettek meg, mint a hozzácsatlakozó autópálya. Így igen kihalt volt évekig. Ideális tesztelésre. A chip előtt megnéztem mit bír. 215 -nél állt meg. Utána 225-ig bírt felmenni. A cosworth hengerfej feltevése során felújítattam a motort (gyűrűk, szelepek cseréje stb.), majd bejáratás után újból teszt és 235 lett a vége. <br />
<br />
Néztem a a képeket. Jó lett volna egy olyan kép is, ahol vezetőülésből lenne látható. Én plazmaszámlapon gondolkodok. Találkoztál már ilyennel élőben?
https://calibra.blog.hu/2010/12/02/ha_nekem_egy_irmscher_calibram_lenne/full_commentlist/1#c12143734
Válasz erre: Ha nekem egy Irmscher Calibrám lenne...
2011-01-11T09:02:45+01:00
2011-01-11T09:02:45+01:00
Dester
http://blog.hu/user/97389
<a href="http://calibra.blog.hu/2010/12/02/ha_nekem_egy_irmscher_calibram_lenne?fullcommentlist=1#c12143225" class="reply_nick_60411" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 12143225 );">@Before</a>: Örvendek :)
https://calibra.blog.hu/2010/12/02/ha_nekem_egy_irmscher_calibram_lenne/full_commentlist/1#c12143225
Válasz erre: Ha nekem egy Irmscher Calibrám lenne...
2011-01-11T07:21:12+01:00
2011-01-11T07:21:12+01:00
Before
http://blog.hu/user/60411
Igen, az a Before vagyok! :)
https://calibra.blog.hu/2010/12/02/ha_nekem_egy_irmscher_calibram_lenne/full_commentlist/1#c12136915
Válasz erre: Ha nekem egy Irmscher Calibrám lenne...
2011-01-10T14:22:41+01:00
2011-01-10T14:22:41+01:00
Dester
http://blog.hu/user/97389
<a href="http://calibra.blog.hu/2010/12/02/ha_nekem_egy_irmscher_calibram_lenne?fullcommentlist=1#c11975421" class="reply_nick_176136" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 11975421 );">@Speedman</a>: kicsit elmaradtam, de most pótlom. Szóval... hogy hogy alakul a végsebesség, fogalmam sincs, nem szoktam tesztelni.<br />
<br />
Lesz nemsoká blogbejegyzés a digitális műszerfalról is. Facebookon a "Dester's Calibra" csoportban látható róla fotó: http://www.facebook.com/#!/photo.php?fbid=320821287629&set=o.298564066465<br />
<br />
Ez már a ledesített verzió, de még nem a fényerőnövelt változat. Azt még én se láttam, épp folyamatban van. :)
https://calibra.blog.hu/2010/12/02/ha_nekem_egy_irmscher_calibram_lenne/full_commentlist/1#c11975421
Válasz erre: Ha nekem egy Irmscher Calibrám lenne...
2010-12-23T20:48:06+01:00
2010-12-23T20:48:06+01:00
Speedman
http://blog.hu/user/176136
Az én chipem kb. 17le pluszt ad, és 7500-nél szabályoz le (szóval csodák nincsenek, nagyjából ugyanazt tudják). Na, ez nálam inkább elméleti, mert 7e fölé csak egyszer pörgettem egy 325d ellen. Az érdekel még, hogy neked hogy alakult a végseb. chipelés után. <br />
<br />
A digitális műszerfal engem is foglalkoztatott(ki is néztem egy eladót), de négy hete szólt a srác, akitől szoktam venni a bontott cuccokat, hogy van egy jó állapotú turbós váltó(meg is vettem). De a gond, hogy ahhoz kell a turbós műszerfal is, ezért lemondtam róla. Hogy mutat este? Van róla kép, esetleg videó?
https://calibra.blog.hu/2010/12/02/ha_nekem_egy_irmscher_calibram_lenne/full_commentlist/1#c11972067
Válasz erre: Ha nekem egy Irmscher Calibrám lenne...
2010-12-23T13:58:58+01:00
2010-12-23T13:58:58+01:00
Dester
http://blog.hu/user/97389
<a href="http://calibra.blog.hu/2010/12/02/ha_nekem_egy_irmscher_calibram_lenne?fullcommentlist=1#c11971920" class="reply_nick_176136" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 11971920 );">@Speedman</a>: no, neki pont ez az említett komoly tudása van meg, plusz az eszközei hozzá, a laptoptól az EPROM írón át a forrasztópákáig :) Emellett elektronikával foglalkozik, rajtautomatikát és rengeteg más, autóba való kütyüt is készít. Lásd: <a rel="nofollow" href="http://www.roxracing.eu/index.php?oldal=&p_title=KEZD%D5LAP">www.roxracing.eu/index.php?oldal=&p_title=KEZD%D5LAP</a><br />
<br />
A galériában az én autómat is megtalálod.<br />
<br />
Anno (talán 2007-2008) az Irmscher chipet egy tizesért vettem beépítéssel együtt, azóta a "frissítéseket" eléggé kedvezményes áron kapom, mivel cimborák is lettünk. Pl. ő ledezte be a hátsó lámpám is, plusz szerelte be a digitális műszerfalat. Az autó most is épp nála van.<br />
<br />
A hengerfejes témához: örültem, hogy működik... pont akkor esett szét, amikor nagyon kellett volna, úgyhogy minél hamarabb rendbe akartam hozatni.
https://calibra.blog.hu/2010/12/02/ha_nekem_egy_irmscher_calibram_lenne/full_commentlist/1#c11971920
Válasz erre: Ha nekem egy Irmscher Calibrám lenne...
2010-12-23T13:44:56+01:00
2010-12-23T13:44:56+01:00
Speedman
http://blog.hu/user/176136
Még mindig nem értem, mit finomít a haverod és hogyan. Azért egy motorvezérlő programba belepiszkálni komoly tudás kell. Bocs, de maradok az enyémnél, mert az nekem bevált. Amúgy sem hiszem, hogy ennél többet kitudna hozni ami most van benne. Kb. 8-12% közé teszik a teljesítmény és nyomaték növekedést(mint felső határt). Ezt a végsebesség tekintetében hozza is az enyém. Itt már nincs mit (nagyon) csiszolni. Ezután jöhet a komolyabb tuning, amit fentebb már írtam. Amúgy kiváncsiságból, mennyiért vetted a tiedet?<br />
<br />
Olvastam a hengerfejes posztot is. Ha már levetted a hengerfejet miért nem csiszoltad meg a szívó oldali portokat? Elvileg az is hoz valamennyit a levegő bevitelen.
https://calibra.blog.hu/2010/12/02/ha_nekem_egy_irmscher_calibram_lenne/full_commentlist/1#c11946273
Válasz erre: Ha nekem egy Irmscher Calibrám lenne...
2010-12-20T22:47:30+01:00
2010-12-20T22:47:30+01:00
Dester
http://blog.hu/user/97389
Amikor én az enyémet vettem, akkor még a kasztnival nem volt sok gond. Azóta eltelt 5 év, és jött a rozsda is.<br />
<br />
A chippel kapcsolatban: először egy Irmscher gyári chip került az autómba. Az eladónak egy szintén C20XE Astrája van, egyébként elektronikával foglalkozik, és most már sok-sok év tapasztalat van a háta mögött. Ne hidd azt, hogy a gyári (akár tuning) chipeken még nincs mit babrálni. Belőnek egy jó értéket, kicsit alakítgatnak rajta, máris jobb, de még mindig lehetne jobb az esetek nagy részében. Arról nem is beszélve, hogy millió, autóspecifikus apróságot figyelembe kell venni, például a kipufogó légáramlását is. A cimborám is folyamatosan finomítgatta a paramétereket, az én igényeimet figyelembe véve, tehát nekem egy teljesen személyre szabott chipem van. (Az sem igaz, hogy mindig egyre jobbak lettek a chipek, ugyanis olyan is előfordult, hogy a check control is bejelzett, és picit gyengébben is muzsikált. De ez benne van, ez is tapasztalat volt.) <br />
A következő útmutatások szerint járt el: legyen egyenletesebb a nyomatékgörbe (pontosan ugyanazon okok miatt, amit írtál), részterhelésen kevesebbet fogyasszon, teljes terhelésen pedig kicsit több nyálat kapjon. Olyankor úgysem a fogyasztás számít. :) Szerencsére nekem foglalatos a vezérlőelektronikám, így nem kell forrasztgatni, a chipeket könnyű cserélgetni. Én nem akarok senkinek üzletet csinálni, de mivel ebben a témában szakbarbár vagyok (viszont az eredményt azt látom), szívesen megadom az elérhetőségét a srácnak, talán érdemes lenne felhívnod. Mostanra (évek alatt) eléggé kiforrott a téma. Egy telefonnal nem veszítesz semmit, és amúgy is rizikómentes a dolog. Abban biztos lehetsz, hogy nem ver át, a tűzbe tenném a kezem érte. De majd erről az egész sztoriról is lesz egy szép nagy blogbejegyzés...
https://calibra.blog.hu/2010/12/02/ha_nekem_egy_irmscher_calibram_lenne/full_commentlist/1#c11943580
Válasz erre: Ha nekem egy Irmscher Calibrám lenne...
2010-12-20T17:42:22+01:00
2010-12-20T17:42:22+01:00
Speedman
http://blog.hu/user/176136
Én amikor megvettem egyből ment a kasztnishoz. tetőkárpit, váltószoknya, lökhárító csere. Új gumik, új vezérlés stb. . Csak utána fordult a figyelmem a motortér felé. :)<br />
<br />
Nem hiszek a chipek folyamatos frissítésében. Ez egy parasztvakítás. Akkor az összes gyári eprommal is ezt (kellene) csinálnák. Az enyém az egyik legjobb a tapasztalatok szerint. Eredetileg igazából azért tettem bele, mert olyan rossz a gyári nyomatékgörbéje, hogy a városban 3e fölé kellett forgatni, hogy egyáltalán fel vegye a városi ritmust. Persze bizalmatlan voltam a chipeléssel szemben, így az új chipet nem forrasztattam oda, hanem egy védőkupakkal rögzíttettem, amivel bármikor kicserélhetem, ha nem válik be. Bevált. A nyomaték egy ezressel lejjebb megjött és a végseb. is egy tízessel feljebb ment (235). Az ára meg mindössze 13e volt.
https://calibra.blog.hu/2010/12/02/ha_nekem_egy_irmscher_calibram_lenne/full_commentlist/1#c11942111
Válasz erre: Ha nekem egy Irmscher Calibrám lenne...
2010-12-20T15:02:34+01:00
2010-12-20T15:02:34+01:00
Dester
http://blog.hu/user/97389
<a href="http://calibra.blog.hu/2010/12/02/ha_nekem_egy_irmscher_calibram_lenne?fullcommentlist=1#c11941695" class="reply_nick_176136" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 11941695 );">@Speedman</a>: jól hangzik, sajnos én nem találtam Cosworth fejet. :( Chipben viszont tudok nagyon jót, ha érdekel. Az enyémben már a 4. chip van, folyamatosan optimalizálta az évek alatt (és optimalizálja a mai napig) a srác. Nincs rizikó, kipróbálhatod, és ha tetszik, akkor viheted, ha nem, nem.<br />
<br />
A Lexmaul nekem is nagy vágyam, de egyelőre még az apró cicomák mellett az állapotmegőrzés és -javítás a cél. Például az ilyen ínyencségek előtt még hátra van a teljes karosszériamunka és fényezés is, mert kezd nagyon rossz állapotba kerülni a kaszni.
https://calibra.blog.hu/2010/12/02/ha_nekem_egy_irmscher_calibram_lenne/full_commentlist/1#c11941695
Válasz erre: Ha nekem egy Irmscher Calibrám lenne...
2010-12-20T14:24:36+01:00
2010-12-20T14:24:36+01:00
Speedman
http://blog.hu/user/176136
Az enyém is 16V-s. <br />
Először is lecseréltem a KS hengerfejet Cosworthre, mivel az strapabíróbb. Majd kapott egy EDS chipet (megérte betenni). Beépítésre vár egy Lexmaul szívósor és egy épített 60-as kipufogó rendszer (hogy legyen értelme a Lexmaul által szállított többlet levegőnek) + benzinnyomás emelő. Kérdéses még egy Risse sporttengely vásárlás.
https://calibra.blog.hu/2010/12/02/ha_nekem_egy_irmscher_calibram_lenne/full_commentlist/1#c11941352
Válasz erre: Ha nekem egy Irmscher Calibrám lenne...
2010-12-20T13:47:48+01:00
2010-12-20T13:47:48+01:00
Dester
http://blog.hu/user/97389
<a href="http://calibra.blog.hu/2010/12/02/ha_nekem_egy_irmscher_calibram_lenne?fullcommentlist=1#c11941344" class="reply_nick_176136" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 11941344 );">@Speedman</a>: értem :) És milyen motortuning van a verdán? Egyáltalán milyen motor van benne?
https://calibra.blog.hu/2010/12/02/ha_nekem_egy_irmscher_calibram_lenne/full_commentlist/1#c11941344
Válasz erre: Ha nekem egy Irmscher Calibrám lenne...
2010-12-20T13:47:07+01:00
2010-12-20T13:47:07+01:00
Speedman
http://blog.hu/user/176136
Nincs fújva a lámpa, csak az erős fény miatt látszik annak. Mint mondtam az optikai tuningot kerülöm (a Calibránál). Csak a kerekek és az első lámpák nem eredetiek. Én inkább a motor tuning híve vagyok. :)
https://calibra.blog.hu/2010/12/02/ha_nekem_egy_irmscher_calibram_lenne/full_commentlist/1#c11938953
Válasz erre: Ha nekem egy Irmscher Calibrám lenne...
2010-12-20T09:39:48+01:00
2010-12-20T09:39:48+01:00
Dester
http://blog.hu/user/97389
<a href="http://calibra.blog.hu/2010/12/02/ha_nekem_egy_irmscher_calibram_lenne?fullcommentlist=1#c11935922" class="reply_nick_176136" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 11935922 );">@Speedman</a>: Szép darab, gratulálok hozzá. :) Jól látom, a hátsó lámpa le van fújva? <br />
<br />
Egyébként én is pont ezt a módszert hallottam, amikor az egyik srácot megkérdeztem, hogy a betonéval vetekedő átláthatóságú hátsó szélvédőfólia mellett hogy a fenébe tolat éjszaka. "Kinyitom az ajtót." :)))
https://calibra.blog.hu/2010/12/02/ha_nekem_egy_irmscher_calibram_lenne/full_commentlist/1#c11935922
Válasz erre: Ha nekem egy Irmscher Calibrám lenne...
2010-12-19T20:34:26+01:00
2010-12-19T20:34:26+01:00
Speedman
http://blog.hu/user/176136
Szerintem a Calibra optikai tuningok 90%-a ronda. Azért vannak szépek, de azoknál már millió felett van a végösszeg. Egy szép első lökhárító még belefér, ha kevés pénzünk van. A díszlécek meg pont dobnak az autón. Persze ha matt, akkor le kell kezelni. <br />
Itt egy kép az enyémről:<br />
<a rel="nofollow" href="http://imgfrm.index.hu/imgfrm/9/2/9/5/BIG_0005419295.jpg">imgfrm.index.hu/imgfrm/9/2/9/5/BIG_0005419295.jpg</a><br />
Tolatáskor én nagyjából megszoktam a méreteit . Mikor nagy ritkán mégsem érzem, kinyitom az ajtót, és kinézve tolatok mint a nagyok. :)
https://calibra.blog.hu/2010/12/02/ha_nekem_egy_irmscher_calibram_lenne/full_commentlist/1#c11935494
Válasz erre: Ha nekem egy Irmscher Calibrám lenne...
2010-12-19T19:46:37+01:00
2010-12-19T19:46:37+01:00
Dester
http://blog.hu/user/97389
<a href="http://calibra.blog.hu/2010/12/02/ha_nekem_egy_irmscher_calibram_lenne?fullcommentlist=1#c11935415" class="reply_nick_176136" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 11935415 );">@Speedman</a>: no hát igen, ízlések és pofonok, az optikai tuning szükségtelenségével egyébként nagyrészt egyetértek. A 16-17"-os felni szerintem is kötelező, az alsó koptatókat már nem szeretem én sem. Viszont a Cliff első lökhárító a legszebb szerintem, amit lehet rá kapni.<br />
A díszléc gyári, "koszos szürke" színe véleményem szerint öregíti az autót, ezért tetszik a színrefújt változat.<br />
<br />
A lapos szárny nekem szintén tetszik, de csak az Irmscher féle. A Mantzel sem tetszik már, a vasalódeszkákról már nem is beszélve. Egyébként meg tolatáskor jól jön. :) Roppant nehéz belőle kilátni hátra, ha van fenn szárny az autón, valamennyit segít. Az enyémen sincs, úgyhogy erre akkor jöttem rá, amikor az egyik cimborámét vezettem két napig, amin viszont volt Irmscher szárny. Jó, egy idő után azért "érzi" az ember az autót, de pl. esőben, éjszaka még így évek múltán is borzasztóan utálok tolatni vele.
https://calibra.blog.hu/2010/12/02/ha_nekem_egy_irmscher_calibram_lenne/full_commentlist/1#c11935415
Válasz erre: Ha nekem egy Irmscher Calibrám lenne...
2010-12-19T19:36:51+01:00
2010-12-19T19:36:51+01:00
Speedman
http://blog.hu/user/176136
Szerintem pont a Calibra az az autó, amelyikre nem kell optikai tuning. Gyárilag úgy jó, ahogy van. A színre fújt díszlécek csak rontanak az összképen. Max. egy 17"-os felni alá és kész. Még a lapos szárny is ront az összképen.
https://calibra.blog.hu/2009/09/27/olaj_a_vizben_utozongek/full_commentlist/1#c11500091
Válasz erre: Olaj a vízben - utózöngék
2010-11-05T21:30:59+01:00
2010-11-05T21:30:59+01:00
Dester
http://blog.hu/user/97389
Örülök, ha tudok segíteni. Viszont - ha megengedsz egy tanácsot - a korábbi olajos sztorikat is olvassa el, illetve a rákövetkezőt is, ugyanis ez a poszt még nem az utolsó a témában: <a rel="nofollow" href="http://calibra.blog.hu/2010/10/02/a_remalom_tovabb_kisert">calibra.blog.hu/2010/10/02/a_remalom_tovabb_kisert</a><br />
<br />
Ha meglesz a hiba oka, mindenképp dobd fel ide. ;) Remélem nem lesz nagy a baj! Szurkolok.
https://calibra.blog.hu/2009/09/27/olaj_a_vizben_utozongek/full_commentlist/1#c11500060
Válasz erre: Olaj a vízben - utózöngék
2010-11-05T21:26:34+01:00
2010-11-05T21:26:34+01:00
Laca162gsctxh
http://blog.hu/user/531005
Szia örömmel olvastam - sorokat. Már 5 éve van egy c20 LET calibrám 1000+1 problémát meg oldottam , vagyis meg oldottunk a szerelőkkel. Viszont most nekem is itt a matek feladat. Nekem is benn az olaj a vízben, durrognak el a szét mállott víz csövek. Ma épp ott tartunk hogy szakműhelyben meg lett nyomatva a hengerfely, de semmi baja, a íkolás is jó. Most próbálok tanulni a példából és ezt az oldalt tovább küldöm a szerelőmnek. Remélem ez majd segít egy lépést előre lépni. Ha ez sikerül majd megírom én is.
https://calibra.blog.hu/2010/04/03/latni_es_latszani_5/full_commentlist/1#c11181760
Válasz erre: Látni és látszani
2010-10-02T19:16:06+02:00
2010-10-02T19:16:06+02:00
Dester
http://blog.hu/user/97389
Az egyik cimborám, a történetekben Misiként hivatkozok rá (lásd a jobb oldali címkefelhőben).
https://calibra.blog.hu/2010/04/03/latni_es_latszani_5/full_commentlist/1#c11158135
Válasz erre: Látni és látszani
2010-09-29T22:48:10+02:00
2010-09-29T22:48:10+02:00
UnitedParcelService
http://blog.hu/user/43941
Az ingyen van. <br />
Ki csinálja az autót?
https://calibra.blog.hu/2010/04/03/latni_es_latszani_5/full_commentlist/1#c11155790
Válasz erre: Látni és látszani
2010-09-29T19:18:05+02:00
2010-09-29T19:18:05+02:00
Dester
http://blog.hu/user/97389
Már a végénél járunk (járnánk), ha meglenne minden alkatrész, amit - elvileg - kifizettem. Egyébként tényleg nem az, főleg azzal együtt, hogy a komplett elektronika egyszer már újra lett kábelezve a Vectra digitális műszerfal miatt (erről is lesz még egy finom kis post), és most megint. Nem véletlen, hogy legjobb tudomásom szerint egyetlen emberke vállalta ezt a macerát eddig Magyarországon.<br />
<br />
Köszönöm az együttérzést. :)
https://calibra.blog.hu/2010/04/03/latni_es_latszani_5/full_commentlist/1#c11155752
Válasz erre: Látni és látszani
2010-09-29T19:14:53+02:00
2010-09-29T19:14:53+02:00
UnitedParcelService
http://blog.hu/user/43941
Hát a klíma utólagos beépítése tényleg nem lehet egy álom. Részvétem. Csak megoldódik most már hamar.
https://calibra.blog.hu/2010/04/03/latni_es_latszani_5/full_commentlist/1#c11147019
Válasz erre: Látni és látszani
2010-09-28T22:41:45+02:00
2010-09-28T22:41:45+02:00
Dester
http://blog.hu/user/97389
Bocs, véletlen kilőttem az üzenetedet, de hogy visszakövethető legyen, ezt írtad:<br />
<br />
"Úgy értem semmi új post? Mi újság az autóval?"<br />
<br />
Válasz pedig: két új post is készül párhuzamosan. Egy a motorral kapcsolatban, és egy rendhagyó, ezt nem lövöm le előre. Az autó már három hónapja szerelőnél van: hátsó fék cseréje, első futómű teljes felújítása (fék nélkül), valamint utólagos klíma beépítés. Ez utóbbival nagy a szívás, mert nem kaptam komplett klímát, mint később kiderült, hiányoznak még alkatrészek hozzá. (Olajhűtőhöz csövek, ventilátorhoz kanóc és relék.) Emiatt húzódik ennyire a dolog, de már eléggé ideges is vagyok miatta. Sajnos nem volt korrekt az eladó.
https://calibra.blog.hu/2010/04/03/latni_es_latszani_5/full_commentlist/1#c11128610
Válasz erre: Látni és látszani
2010-09-27T08:38:31+02:00
2010-09-27T08:38:31+02:00
Dester
http://blog.hu/user/97389
Miről is?
https://calibra.blog.hu/2010/04/03/latni_es_latszani_5/full_commentlist/1#c11126189
Válasz erre: Látni és látszani
2010-09-26T19:40:29+02:00
2010-09-26T19:40:29+02:00
UnitedParcelService
http://blog.hu/user/43941
Semmi hír?
https://calibra.blog.hu/2010/01/01/a_fedelzeti_computer_bc_befaragasa/full_commentlist/1#c10951671
Válasz erre: A fedélzeti számítógép (BC) befaragása
2010-09-08T15:08:18+02:00
2010-09-08T15:08:18+02:00
Dester
http://blog.hu/user/97389
Köszi, igyekszem, amennyire csak időm engedi. :)
https://calibra.blog.hu/2010/01/01/a_fedelzeti_computer_bc_befaragasa/full_commentlist/1#c10951661
Válasz erre: A fedélzeti számítógép (BC) befaragása
2010-09-08T15:07:54+02:00
2010-09-08T15:07:54+02:00
Tomcali83
http://blog.hu/user/505415
Hi!<br />
Kosz az infot folytasd a blogot király:)<br />
Udv.:Tom
https://calibra.blog.hu/2010/01/01/a_fedelzeti_computer_bc_befaragasa/full_commentlist/1#c10951061
Válasz erre: A fedélzeti számítógép (BC) befaragása
2010-09-08T14:20:21+02:00
2010-09-08T14:20:21+02:00
Dester
http://blog.hu/user/97389
Már megtaláltuk a módját, csak még erről nem született poszt, mert a hőmérséklet jeladóval együtt terveztem kiírni magamból, az meg épp folyamatban van. <br />
<br />
Szóval... ki kell forrasztani a gyári foglalatot, majd két kisebb, de nagyobb teljesítményű LEDet V alakba elforgatva a kívánt hatás elérhető, bár nem árt még némi trükközés, hogy kicsit terítsen is. :) Ha szeretnéd, tudok adni kontaktot, aki (gondolom) pici pénzért pár perc alatt megcsinálja.
https://calibra.blog.hu/2010/01/01/a_fedelzeti_computer_bc_befaragasa/full_commentlist/1#c10950957
Válasz erre: A fedélzeti számítógép (BC) befaragása
2010-09-08T14:11:57+02:00
2010-09-08T14:11:57+02:00
Tomcali83
http://blog.hu/user/505415
Sziasztok!<br />
Tok veletlenul en is beszivtam a kek ledezessel mert nem tul jol lathatoaka az adatok sotetben,ha valaki tudja a modjat hogyan lehetne +ledeket bevezetni ossza meg velem:)<br />
Udv.:Tomi
https://calibra.blog.hu/2009/08/28/olaj_a_vizben/full_commentlist/1#c10950868
Válasz erre: Olaj a vízben - I. rész
2010-09-08T14:06:02+02:00
2010-09-08T14:06:02+02:00
Dester
http://blog.hu/user/97389
Akkor azt már érlelhetted egy ideje. :)
https://calibra.blog.hu/2009/08/28/olaj_a_vizben/full_commentlist/1#c10950534
Válasz erre: Olaj a vízben - I. rész
2010-09-08T13:41:54+02:00
2010-09-08T13:41:54+02:00
Tomcali83
http://blog.hu/user/505415
Ez eleg erdekes vhogy en is igy jártam egy masfel evvel ezelott de nekem mar kocsonyas fekete folyadek volt a hutovizben:)Volt vilag az tuti.
https://calibra.blog.hu/2009/10/07/amikor_a_filleres_alkatresz_kirohog/full_commentlist/1#c10272709
Válasz erre: Amikor a filléres alkatrész kiröhög
2010-06-24T23:35:50+02:00
2010-06-24T23:35:50+02:00
mommoka
http://blog.hu/user/424426
Ezzel a problémával én is találkoztam. 1991 es Corsám van ugyan ilyen felépítésú kapcsolóval már egyszer kicseréltem újra de pár hónapnál tovább eddig sose működött. Ilyenkor ha kedvem van kiveszem és kirázom belőle az olajat ami belekerül a benyomódó résznél, utána működik rendesen.
https://calibra.blog.hu/2009/11/11/tamad_a_kemenyviz/full_commentlist/1#c9915296
Válasz erre: Támad a keményvíz
2010-05-22T10:07:27+02:00
2010-05-22T10:07:27+02:00
Dester
http://blog.hu/user/97389
<a href="http://calibra.blog.hu/2009/11/11/tamad_a_kemenyviz?fullcommentlist=1#c9913613" class="reply_nick_168941" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 9913613 );">@vrv</a>: tudom, de amikor anno ültem egy 8V-ben (ami ráadásul Irmscher tuningos volt), nekem annyira nem volt meggyőző az ereje. Nomeg a sors is úgy alakította (a bevezetőben olvashatod), hogy pont ebbe az autóba szerettem bele. Drága egy mulatság... Főleg, hogy újra széthullott a motor másfél hónapja... (Nemsoká lesz róla poszt.)
https://calibra.blog.hu/2009/11/11/tamad_a_kemenyviz/full_commentlist/1#c9913613
Válasz erre: Támad a keményvíz
2010-05-21T22:37:21+02:00
2010-05-21T22:37:21+02:00
vrv
http://blog.hu/user/168941
8v-s mocival jobban jártál volna, nem 150 paci csak 115,de a világból is kivisz:)
https://calibra.blog.hu/2009/11/11/tamad_a_kemenyviz/full_commentlist/1#c8116410
Válasz erre: Támad a keményvíz
2009-12-27T23:40:39+01:00
2009-12-27T23:40:39+01:00
Dester
http://blog.hu/user/97389
Jaja, az tuti. Ezek közül eddig szerencsére csak a gyújtáskábel viccelt meg (gyakorlatilag csak "másfél" hengernél volt rendesen gyújtás), de ennek is meglesz a maga története :)
https://calibra.blog.hu/2009/11/11/tamad_a_kemenyviz/full_commentlist/1#c8115461
Válasz erre: Támad a keményvíz
2009-12-27T21:29:33+01:00
2009-12-27T21:29:33+01:00
Zz_
http://blog.hu/user/174742
mellesleg eég sok minden kell a stabil alapjárathoz (comp. hőjeladó, lambda, jó gy.kábelek, alapjárati motor, légtömegmérő!!!)
https://calibra.blog.hu/2009/11/11/tamad_a_kemenyviz/full_commentlist/1#c8115433
Válasz erre: Támad a keményvíz
2009-12-27T21:27:53+01:00
2009-12-27T21:27:53+01:00
Zz_
http://blog.hu/user/174742
Nekem az volt a legnagyobb bajom, hogy lassan és hektikusan esett vissza a fordulat alapjáratra. Bizonyos fordulatszámnál meg-meg állt. Főleg nagy melegben. Elég idegesítő volt vezetni, városban araszolva.<br />
Az enyimben több mint 350 ezer km volt és alig ette az olajat (5w40), de ez városban elég volt ahhoz hogy havonta elkoszolja az alapjárati motort amit elég macerás ugye tisztítani.
https://calibra.blog.hu/2009/11/11/tamad_a_kemenyviz/full_commentlist/1#c8111462
Válasz erre: Támad a keményvíz
2009-12-27T13:50:51+01:00
2009-12-27T13:50:51+01:00
Dester
http://blog.hu/user/97389
<a href="http://calibra.blog.hu/2009/11/11/tamad_a_kemenyviz?fullcommentlist=1#c8110505" class="reply_nick_174742" onclick="javascript:if ( typeof followCommentReply != 'undefined' ) return followCommentReply( 8110505 );">@Zz_</a>: köszi a tippet :) Az alapjárat érdekes téma. Nekem se teljesen egyenletes a fordulatszám, de bőven hibahatáron belül van. Ahogy írtam is valamelyik bejegyzésemben, a computer is meghülyülhet, ha véletlen rossz értékeket kap (nekem egyetlen testhiba okozta). Nomeg lehet még AC relé és alapjárati motor is az oka, ha jól tudom.
https://calibra.blog.hu/2009/11/11/tamad_a_kemenyviz/full_commentlist/1#c8110505
Válasz erre: Támad a keményvíz
2009-12-27T10:55:22+01:00
2009-12-27T10:55:22+01:00
Zz_
http://blog.hu/user/174742
Hát nem semmi.<br />
Nekem egy V2000 Vectrám volt egy ideig hasonló motorral, meg 20XE-s Kadettom is, szóval ismerem a típus hibáit :-).<br />
Ha határozatlan ideig meg akarod még tartani az autót szerezz be pár motor mögötti keményműanyag gyüjtő csövet is, javaslom :-).<br />
Az alapjárattal is rohadt sokat küszködtem de sosem lett az igazi.
https://calibra.blog.hu/2009/11/22/megallni_is_tudni_kell/full_commentlist/1#c7755939
Válasz erre: Megállni (is) tudni kell
2009-11-23T09:19:22+01:00
2009-11-23T09:19:22+01:00
KissAttila
http://blog.hu/user/330608
Az azért volt, csak hogy tudjad, mert kónuszos lett a dekni és belevert a stabilizátorba...
https://calibra.blog.hu/2009/11/11/tamad_a_kemenyviz/full_commentlist/1#c7645321
Válasz erre: Támad a keményvíz
2009-11-12T09:18:19+01:00
2009-11-12T09:18:19+01:00
KissAttila
http://blog.hu/user/330608
Ollééé!
https://calibra.blog.hu/2009/08/22/a_kezdetek_248/full_commentlist/1#c6854776
Válasz erre: A kezdetek
2009-08-24T11:29:08+02:00
2009-08-24T11:29:08+02:00
Dester
http://blog.hu/user/97389
Várd ki a végét ;) Jönnek még érdekes részek :)
https://calibra.blog.hu/2009/08/22/a_kezdetek_248/full_commentlist/1#c6847521
Válasz erre: A kezdetek
2009-08-23T12:56:42+02:00
2009-08-23T12:56:42+02:00
GrofZero
http://blog.hu/user/279672
Milyen ismerős szituáció :D