Dester Calibrája

Az autóm (Opel Calibra C20XE) felújításának története, amely tanácsokkal, segítséggel és érdekességekkel is szolgálhat Calibra tulajdonosoknak.

Kapcsolat

Olyan kérdésed van, amivel kapcsolatban még nincs bejegyzés? Írj a destercalibra kukac gmail pont com címre!

Facebook

Friss topikok

Címkék

abarth (1) akkumulátor (2) angeleyes (2) autó (2) autókölcsönzés (1) autómosó (1) autópálya (1) autóvétel (2) autó építés (1) baleset (1) bárdi autó (1) bc (2) bicikli (1) bilincs (1) biztosíték (1) blokk (1) board computer (2) bosch (1) busz (1) c20ne (1) c20xe (3) c25xe (1) calibra (1) chip (1) chiptuning (1) did (1) digitális műszerfal (2) díszléc (1) dodge (1) dtm (1) dual info display (1) ebay (1) egyenetlen alapjárat (1) előzés (1) érmetartó (1) facebook (1) fagyálló (1) fals levegő (1) fedélzeti computer (2) fedélzeti számítógép (2) fék (1) fékbetét (1) fékdugattyú (1) féktárcsa (1) felni (1) felújítás (1) fényszóró (1) ferrari (1) feszültségszabályzó (1) fiat (1) ford (1) futómű (1) garázs (1) generátor (1) gumicső (1) gyertya (3) gyújtás (3) gyújtáselosztó (1) gyújtáselosztó fedél (1) gyújtáskábel (1) gyújtótrafó (2) halogén (1) hengerfej (3) hengerfejtömítés (1) hengerfej síkolás (1) hid (1) hitel (1) hódmezővásárhely (3) hőmérséklet jeladó (1) honda civic (1) hűtő (2) hűtőcső (3) hűtőfolyadék (2) hűtőrendszer (1) hűtőventilátor (1) hűtővíz (4) imbusz (1) irmscher (1) jani (1) katalizátor (1) keke rosberg (1) kerékpár (1) kezes (1) kézifék (1) kézifékkonzol (1) kipufogó (1) klíma (2) kopogásérzékelő (1) kresz (1) laci (6) lámpa (1) lámpamagasság (1) led (1) léptetőgomb (1) london (1) makett (1) málta (1) mammuth (1) márió (1) matchbox (1) mercedes (1) mg (1) mini (1) misi (5) motor (1) msd (1) msd blaster (1) műszaki vizsga (1) nyomáspróba (3) olaj (3) olajgomba (1) olajnyomás (1) pára (1) pillangószelep (1) powercap (2) programtároló (1) projektor (1) punto (1) rc (1) reset (1) seb (1) selejt (1) sfi doboz (1) spoiler (1) szeged (3) szelepfedél (1) szélesítés (1) szervó (1) tárcsafék (1) távirányítás (1) tech1 (1) termosztát (2) tolatólámpa kapcsoló (1) tömítés (1) tömítés átégés (1) toyota (1) tuning (1) vásárlás (1) winney (1) x25xe (1) xenon (1) zebra (1) zsolti (8) [Címkefelhő]

2011.06.20. 13:29 Dester

Közhasznú közlemény

Nem túl régen írtam a tuning gyújtótrafóról és annak áldásos hatásairól a blogon. Azóta is nagyon tetszik a dolog, az autó - nem meglepő módon - továbbra is könnyebben reagál a gázpedál mozgására, a fogyasztás is eléggé jól alakult, valamint a motor beindítása is sokkal gyorsabb. Akik a számokat jobban szeretik, azoknak is van némi friss adatom: a trafó beszerelése óta egy teletanknyi benzint fogyasztott el az autó sima 95-ös benzinből, az átlagfogyasztás pedig 7,1 liter/100 km lett nagyjából 750 km-es távra vetítve. Ebben volt autópályahasználat (130-140 közötti tempóval), autóút, országút és város is némi dugóval fűszerezve, némi intenzív kigyorsítás is itt-ott, tehát igazán vegyes volt a tesztkör. Persze ez a kiemelkedően jó érték nem kizárólag egyedül a gyújtótrafónak köszönhető, Laci a chip programozásával is nagyon jó munkát végzett. Viszont ha valaki szeretne ugyanolyan gyújtótrafót, amilyen most már nekem is van, mostantól kényelmesen meg tudja vásárolni, ugyanis nemrég küldte Laci az emailt, hogy hivatalosan is forgalmazójává vált a terméknek.

Íme a link, Laci weblapján megrendelhető. Pici pénzt kér érte, ennyit szerintem zokszó nélkül megér. (Főleg, hogy most C20XE motorokhoz chip akciót is kínál...)

2 komment

Címkék: vásárlás laci gyújtótrafó roxracing


A bejegyzés trackback címe:

https://calibra.blog.hu/api/trackback/id/tr582999816

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Speedman 2011.07.03. 15:49:52

Szia!
1.Az lenne a kérdésem, hogy gyújtókábeleket is lehet hozzá venni vagy csak a trafót?
2. A beszerelés sima csere vagy van valami trükk amit tudni kell?

Dester 2011.07.03. 20:27:40

1. Én csak trafót "kaptam", a gyári kábelekkel teljesen kompatibilis, de hogy egyébként a csomagban mi van benne, nem tudom.
2. Nincs trükk, csak hozzá kell férni, azt meg motorja válogatja, hogy hol van. Nekem az aksi alatt van, jó mélyen, úgyhogy nekem ennek a kiszerelésével kezdődött. Ha jól emlékszem, három csavar tartja, de mi tartókonzollal együtt szedtük ki, mert úgy egyszerűbb volt. Alulról lehet, hogy könnyebben hozzá lehet férni (ha nincs takarólemez), de nekünk ez most nem volt opció. Lásd a másik posztot. :)
süti beállítások módosítása