Nem túl régen írtam a tuning gyújtótrafóról és annak áldásos hatásairól a blogon. Azóta is nagyon tetszik a dolog, az autó - nem meglepő módon - továbbra is könnyebben reagál a gázpedál mozgására, a fogyasztás is eléggé jól alakult, valamint a motor beindítása is sokkal gyorsabb. Akik a számokat jobban szeretik, azoknak is van némi friss adatom: a trafó beszerelése óta egy teletanknyi benzint fogyasztott el az autó sima 95-ös benzinből, az átlagfogyasztás pedig 7,1 liter/100 km lett nagyjából 750 km-es távra vetítve. Ebben volt autópályahasználat (130-140 közötti tempóval), autóút, országút és város is némi dugóval fűszerezve, némi intenzív kigyorsítás is itt-ott, tehát igazán vegyes volt a tesztkör. Persze ez a kiemelkedően jó érték nem kizárólag egyedül a gyújtótrafónak köszönhető, Laci a chip programozásával is nagyon jó munkát végzett. Viszont ha valaki szeretne ugyanolyan gyújtótrafót, amilyen most már nekem is van, mostantól kényelmesen meg tudja vásárolni, ugyanis nemrég küldte Laci az emailt, hogy hivatalosan is forgalmazójává vált a terméknek.
Íme a link, Laci weblapján megrendelhető. Pici pénzt kér érte, ennyit szerintem zokszó nélkül megér. (Főleg, hogy most C20XE motorokhoz chip akciót is kínál...)
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Speedman 2011.07.03. 15:49:52
1.Az lenne a kérdésem, hogy gyújtókábeleket is lehet hozzá venni vagy csak a trafót?
2. A beszerelés sima csere vagy van valami trükk amit tudni kell?
Dester 2011.07.03. 20:27:40
2. Nincs trükk, csak hozzá kell férni, azt meg motorja válogatja, hogy hol van. Nekem az aksi alatt van, jó mélyen, úgyhogy nekem ennek a kiszerelésével kezdődött. Ha jól emlékszem, három csavar tartja, de mi tartókonzollal együtt szedtük ki, mert úgy egyszerűbb volt. Alulról lehet, hogy könnyebben hozzá lehet férni (ha nincs takarólemez), de nekünk ez most nem volt opció. Lásd a másik posztot. :)